For those who are interested in calligraphy arts, but don't speak Malaysian language may direct contact us for any inquiries! We have many other hand painted arts in our gallery with or without the calligraphic fusion. You are most welcome to LK arts! =)



TESTIMONIAL - LK di kediaman Pn Zanaini dari Pahang

Terima kasih banyak2 kepada Pn Zanaini dan suami yg merupakan pelanggan setia Lk sejak di awal penglibatan Lk lagi. Sentiasa memberi sokongan serta idea2 kpda team kami bagi memantapkan lagi hasil karya Lk. Hampir keseluruhan kediaman beliau dihiasi dgn hasil karya dari Lk dan beliau juga tidak lokek berkongsi idea deko beliau bersama follower Lk. Kami di Lk merakamkn jutaan terima kasih yg tidak terhingga kepada semua follower Lk dari dulu dan kini dan sebagai penghargaan kami kpda semua pelanggan kami,,setiap gambar Lk yg dikongsi bersama kami akan mendapat voucher berjumlah rm50-rm100 utk setiap pembelian akan datang yg berharga rm600 dan keatas.

Untuk pengetahuan anda..semua hasil karya di Lk ini 100% lukisan tangan dimana setiap 1 karya hanya dibuat untuk 1 pelanggan sahaja..walaupun kami membuat tempahan semula tapi hanya seakan2 sahaja..dalam erti kata yg lain..tidak akan sama setiap 1 karya yg pernah kami hasilkan kerana ini adalah hasil tangan sepenuhnya.Selain itu antara ciri2 istimewa yg terdapat pada karya kami, setiap karya2 kami bertekstur dan nampak hidup bagi menyerlahkan lagi ciri2 eksklusif sesebuah lukisan tangan itu. Tulisan2 kalimah suci kami juga sebahagian terdapat GLOW IN THE DARK dimana apabila didalam gelap gelap..tulisan itu akan kelihatan bercahaya dan sgt menarik. sebagai contoh Lk Asmaulhusna..bila dalam cerah kelihatan warna warni abstrak tp bila dalam gelap akan muncul kalimah  ALIF LAM LAM HA (ALLAH) di tengah2 lukisan itu. banyak lagi keistimewaan hasil karya kami yg masih belum ada kesempatan utk kami kongsikan, In syaa Allah jika ada kesempatan pasti kami akn kongsikan juga nnti. 
Sekian utk entri kali ini.sebarang pertanyaan harga lukisan atau tempahan boleh terus hubungi Admin Lk Muniey 013 495 8953. Terima kasih kerana sudi melayari blog kami :)








0 comments:

Post a Comment

 

LK

Berminat dengan hasil lukisan tangan?
Nak ceriakan rumah dengan lukisan abstrak
tapi nak ada kalimah suci sekali?
Di sini, LK merealisasikan impian anda
untuk memiliki lukisan kaligrafi sebagai
hiasan di rumah mahupun di pejabat,
juga sebagai hadiah buat yang tersayang.
Tempahan secara online, dan penghantaran
terus kepada anda melalui
kurier – Cash On Delivery (COD).
Tempahlah sekarang!!!
Harga pasti memuaskan setanding dengan kualiti yg kami berikan.

Translate here!

LK Blog's views

LK Archive