For those who are interested in calligraphy arts, but don't speak Malaysian language may direct contact us for any inquiries! We have many other hand painted arts in our gallery with or without the calligraphic fusion. You are most welcome to LK arts! =)



KAHWIN KAHWIN KAHWIN



Assalamualaikum! Ha dari tajuk pun rasanya semua dah boleh agak. Kahwin, yep hujung tahun boleh dikatakan musim perkahwinan di Malaysia. Di mana-mana, mesti kita boleh nampak tak banner kahwin, khemah kahwin. Dan bila bercakap soal kahwin, wajib la selitkan pasal hadiah. Kan? B) 
Sesiapa yang takda idea, or dah kering idea nak bagi hadiah apa untuk pengantin-pengantin, nak hadiah yang lain selain dari barang perkakas rumah, SILA lah jenguk galeri hadiah LK. Takde idea nak lukisan yang macam mana? Jangan risau, di galeri LK banyak idea yang boleh anda inspired. Nak design gini, nak pattern gitu, gane-gane pun boleh. Yang penting anda puas hati, so pengantin terima pun senang hati! =D 
Silalah jenguk LK Hadiah, silalah sila!

1 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

 

LK

Berminat dengan hasil lukisan tangan?
Nak ceriakan rumah dengan lukisan abstrak
tapi nak ada kalimah suci sekali?
Di sini, LK merealisasikan impian anda
untuk memiliki lukisan kaligrafi sebagai
hiasan di rumah mahupun di pejabat,
juga sebagai hadiah buat yang tersayang.
Tempahan secara online, dan penghantaran
terus kepada anda melalui
kurier – Cash On Delivery (COD).
Tempahlah sekarang!!!
Harga pasti memuaskan setanding dengan kualiti yg kami berikan.

Translate here!

LK Blog's views

LK Archive